Політика у сфері якості
Волинського обласного центру перепідготовки та підвищення кваліфікації працівників органів державної влади, органів місцевого самоврядування, державних підприємств, установ і організацій на 2012 рік
Місія
Надання високоякісних освітніх послуг з підвищення рівня професійної компетентності державних службовців і посадових осіб місцевого самоврядування, максимальне задоволення їхніх потреб у професійному розвитку, прагнення перевершити їхні очікування.
Стратегічна ціль
Діяльність Центру як високоефективного навчального закладу післядипломної освіти європейського рівня з сучасними освітніми та інформаційними технологіями, утвердження позиції лідерства на ринку освітніх послуг.
Пріоритети діяльності
- Постійне підвищення якості надання освітніх послуг, максимальне задоволення вимог та очікувань замовників навчання. Зміцнення авторитету Центру, його бездоганної репутації та позитивного іміджу.
- Сприяння формуванню у державних службовців та посадових осіб місцевого самоврядування мотивації потреби у постійному підвищенні рівня своєї професійної компетентності.
- Актуалізація змісту навчання, забезпечення його безперервності та випереджаючого характеру, максимальне наближення до професійної діяльності відповідно до потреб держави, регіону та особистісних потреб посадовців.
- Омолодження складу споживачів освітніх послуг, забезпечення поглибленого всебічного їх навчання.
- Оперативне та кваліфіковане надання науково-методичної, інформаційної та консультаційної допомоги місцевим органам державної влади та органам місцевого самоврядування.
- Активізація впровадження сучасних освітніх та інформаційних технологій в навчальний процес.
- Постійне підвищення професійної компетентності викладачів та працівників центру.
Реалізація політики у сфері якості досягається шляхом:
- Системного вивчення потреб та очікувань споживачів послуг та їх задоволення з використанням ефективного зворотнього зв'язку.
- Розробки нових модулів та навчальних програм
- Залучення до викладання висококваліфікованих викладачів та управлінців-практиків, міжнародних експертів.
- Збільшення обсягів підготовки методичних матеріалів, їх актуалізації, чіткого цільового професійного спрямування.
- Навчання та підвищення професійної компетентності працівників та викладачів Центру.
- Використання позитивної вітчизняної та європейської практики в сфері підвищення кваліфікації управлінських кадрів.
- Оновлення та модернізації матеріально-технічної бази.
- Постійного вдосконалення системи управління якістю відповідно до вимог стандарту ISO 9001:2008 «Системи управління якістю. Вимоги».
Відповідальність за виконання політики у сфері якості несе директор центру.